ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





درد دل ...

خیلی زود از هم دیگه سرد شدیم . نرسیده بود بهار.زرد شدیم . یادمون رفت میمردیم برای هم. به یادت میمونم هرشب. من و غم  . یاد من میمونه حرف اخرت. میرمو  به زودی میشه باورت . یادته گفتی ازت بدم میاد ؟

دیگه میترسم ازت  زیاد؟ یادته گفتی برو منت نذار؟ میرم اسمه منو دیگه نیار یادته گفتی میخوای بری برو؟ اما من هیچ وقت نمیبخشم تورو. فکر کردی بازیچتم گلم؟ ولی من از این بازی خسته شدم. حرفاتو میگی  شوخی بوده!!! میگی تیکه هات سوتی بوده!!! باورم نمیشه شوخیهات همه چند شبه  باعث اشکای منه.

دیگه میخوام برم از کنار تو . میدونم نخوردم به کار تو . میرم که دیگه غرورم خورد نشه . این دیگه اخرش و ته موندنشه. خسته ام از این شبای پر تنش. خنده رو از لبای من بردنش.

یا بشو مثله قبل و باهام بمون . اگر دوسم نداری خب نمخون . دیگه دل خسته از این دل دادنه. سراپا تقصیرمو حق با منه .

نمیخوام بیشتر از این دل بکنم . نمیخوام قلبه کسی رو بشکنم کمکم کن تا که اروم بگیرم نمیخوام از درد دوری بمیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 2:19 | |